
Jak przygotować wzorową ofertę usług foto?
Naucz się przygotowywać oferty, które znacznie zwiększają Twoje szanse na zdobycie zlecenia, podkreślają Twój autorytet i segment premium Twoich usług.
Masz zapytanie o sesję? Gratulacje!
...ale przed czy potrafisz uniknąć tych błędów?

Wysłanie cennika,
zamiast oferty
Cennik to nie oferta. Waląc prosto z mostu cenami sugerujesz, że pieniądze to jedyny istotny aspekt Twoich usług foto – sprowadzasz wszystko do postrzegania przez pryzmat ceny. Skoro taką narrację narzucasz, klient wybierze kogoś, kto jest po prostu tańszy. Czy walczenie ceną Ci odpowiada?

Zmarnowanie szansy
na zwiększenie zaufania
Nie wychodź też z założenia, że klient nie ma żadnych pytań ani wątpliwości co do Twoich usług. Wręcz przeciwnie – ma teraz najwięcej, bo zrobił pierwszy krok w kierunku zakupu. Jeśli ich nie rozwiejesz, Twoje usługi pozostaną dla niego tylko cyframi z dopiskiem „zł”.

Brak podkreślenia segmentu Twoich usług
Jak odróżniasz usługi premium od pozostałych? W tych pierwszych każdy detal jest opisany, skrupulatnie przedstawiony, a cały proces jest przedstawiony od początku do końca – ze szczegółami, prawda? A czy to samo możesz powiedzieć o formie, w jakiej przedstawiasz swoją ofertę, gdy klient o nią zapyta?

Zatarcie faktu, że oferujesz usługę na zamówienie
Umówmy się – usługi foto to usługi szyte na miarę, dopasowane do oczekiwań i uwzględniające indywidualne preferencje. Taka narracja powinna wylewać się z Twojej oferty. Czy wiesz jak o to zadbać?
Każdy błąd zmniejsza Twoje szanse
na zdobycie zlecenia, a w konsekwencji spowalnia Twój rozwój.
Dlatego najwyższy czas się zabrać za ten decydujący element,
jakim jest przemyślana oferta usług foto.
CZAS TO WSZYSTKO UPORZĄDKOWAĆ!
Poznaj proces przygotowania
wzorowej oferty usług foto

Nie będziesz zaczynać
od zera
Wszystko oprzemy na gotowych szablonach ofert, do których otrzymasz dostęp. Szablony te to 89 slajdów w formacie PowerPoint i Keynote, które możesz łatwo dopasować do swoich potrzeb. Zawierają fotografie, które możesz wykorzystać oraz propozycje tekstów.

Zobaczysz jak sensownie wpleść produkty fizyczne
Wysokiej jakości produkty (takie jak albumy) nie tylko dają Ci szansę na dodatkowy zarobek, ale też pozycjonują Twoje usługi jako segment premium. Ale musisz odpowiednio je przedstawić. Pokażemy Ci na co zwrócić uwagę i jak sprawić, by produkty były naturalną i pożądaną częścią Twojej oferty.

Omówimy każdy pojedynczy slajd
Skrupulatnie przejdziemy przez każdy detal zawarty na każdym z slajdzie. Poznasz cel stojący za każdym z nich, co pozwoli Ci idealnie dopasować ofertę do siebie, na późniejszym etapie kursu. Wszystko w oparciu o cele, które chcesz osiągnąć, a nie wprowadzanie zmian dla… zmian.

Poznasz perspektywę Twojego klienta
W całym kursie skupiamy się na patrzeniu oczami Twojego potencjalnego klienta. A to, co widzi zamglone jest wieloma wątpliwościami, dlatego będziemy je rozwiewać. To najważniejsze w ofercie – wychodząc na przeciw kolejnym pytaniom zyskasz naprawdę sporo zaufania.
CZEŚĆ!
Z klientem pracuję od 14 lat
Nazywam się Małgorzata Margo Słowik.
Jestem ambitną fotografką z parciem na ulepszanie – zarówno warsztatu jak i oferty. Zaczęłam się zajmować się fotografią w 2010 roku. Od tamtej pory doskonalę swoje techniki sprzedażowe, ale też łączę prowadzenie biznesu przynoszącego zyski z emocjonalną duszą artysty.
Z klientem pracuję jednak już od 14 lat, zdobywając po drodze doświadczenie m.in. w Cyfrowym Polsacie. Dzielę się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami z innymi fotografami w ramach pracy w Crystal Albums i Crystal Academy.

Plan kursu
Zobacz jakie tematy zostaną poruszone w kursie.
Wstęp
Moduł 1: Zanim zaczniesz
Moduł 2: Przygotuj wzorową ofertę – edycja szablonów
Moduł 3 Personalizowanie oferty – przekształć nasz szablon w TWÓJ szablon
Podsumowanie kursu
PODSUMUJMY
Co dostaniesz w ramach kursu?

Blisko 3 godziny nagrań wideo, dostępnych o każdej porze dnia i nocy

Pakiet edytowalnych szablonów
ofert usług foto, w formacie PowerPoint oraz Keynote

Zdjęcia produktowe
z możliwością wykorzystania w ofercie.

Nasze propozycje konstrukcji pakietów, pomogą Ci to wszystko
złożyć w całość

Gotowe teksty, które możesz śmiało wykorzystać lub zmodyfikować.

Dostęp do kursu tylko w Crystal Academy
Naucz się przygotowywać oferty, które znacznie zwiększają Twoje szanse na zdobycie zlecenia, podkreślają Twój autorytet i segment premium Twoich usług.